FoodMaster&PrivateLabel-2015


 

Компанія ДП «Бест Альтернатива» на ЗУСТРІЧІ РОКУ провідних постачальників та рітейлерів FoodMaster&PrivateLabel-2015 (30.04.15, Київ)
 
Віталій Аверкін, генеральний директор компанії ДП «Бест Альтернатива» виступить ТОП-спікером 6-ї Щорічної конференції «FoodMaster&PrivateLabel-2015.
Ініціатором та організатором події виступає В2В Медіа-Група TradeMasterGroup.
 
У рамках конференції Віталій Аверкін виступить із доповіддю на тему «ДОВГОТЕРНОВЕ ПАРТНЕРСТВО. Успіх у взаємовідносинах постачальника та торгової мережі залежить від розуміння та пошуку обома сторонами спільних інтересів та шляхів для досягнення мети».
Також, у рамках Події FoodMaster&PrivateLabel-2015 представники роздрібної торгівлі Євросоюзу поділяться своїм досвідом та практичними напрацюваннями з українськими колегами. Зокрема, Майстер-клас на тему «Ринок дискаунтерів сьогодні: досвід Європи та Угорщини. Асортиментна політика, аналіз змін. Формування унікального цінового кошика на прикладі Lidl» проведе Balogh David (Будапешт), експерт Європейської роздрібної мережі LIDL (понад 4500 філій по всьому світу). Пан Balogh – зовнішній аудитор LIDL, який має успішний досвід роботи на позиції комерційного директора Східного дивізіону мережі. Почавши кар'єру як директор одного з магазинів мережі Aldi, Balogh David більше 10 років пропрацював у торгівлі Європейського Союзу.
Знаннями на тему «Категорійний менеджмент та менеджмент Тотальної Рентабельності. Виробництво Private Label як їх невід'ємна частина» поділиться на майстер-класі Andreas TITZE (Німеччина), визнаний експерт у Європі з категорійного менеджменту, мерчандайзингу та маркетингу, партнер групи компаній UK & PARTNERS GROUP. В активі пана TITZE – понад 20 років успішної кар'єри у провідних роздрібних компаніях Європи: METRO AG International на позиції старшого директора (Senior Director) та директора з продуктів (CPO), Walmart Німеччина – на посаді директора з продуктів (CPO), у ряді інших .
Детальна інформація про те «Як сформувати комплексний та конкурентний портфель СТМ? Інновації в Private Label» прозвучить під час майстер-класу Ремі МЕДІНИ (Нідерланди), Міжнародного експерта у сфері розробки стратегії та інновацій для рітейлу, підготовки до міжнародних тендерів. Протягом 6 років пан Медіна брав участь у проведенні переговорів з метою укладання контрактів для членів AMS Sourcing BV (стратегічний закупівельний альянс, що включає TOP10 FMCG рітейлерів Європи) по всіх категоріях товарів. Крім цього експерт протягом 8 років очолював напрямок Private Label у SYSTEME U, одній з найбільших роздрібних мереж Франції (понад 800 гіпермаркетів та супермаркетів).
Крім виступу експертів на конференції FoodMaster&PrivateLabel-2015 заплановано:
практичні дискусії та обговорення у 2 паралельних залах: FoodMaster (розвиток та просування брендів виробника через роздрібні мережі) та PrivateLabel(розвиток контрактного виробництва);
Визначення переможців двох Національних премій: Made-in-Ukraine-2015 (Премія виробників); Retail-in-Ukraine-2015 (Премія роздрібних мереж);
Проведення столів переговорів - між мережами та постачальниками в окремому залі для переговорів. На них представників роздрібних мереж України, Грузії, Казахстану, Європи та понад 200 українських постачальників обговорять можливості співробітництва.
У конференції взяли участь понад 250 представників компаній-постачальників товарів FMCG та торгового бізнесу.
Компанія ДП «Бест Альтернатива» на ЗУСТРІЧІ РОКУ провідних постачальників та рітейлерів FoodMaster&PrivateLabel-2015 (30.04.15, Київ)
 
Віталій Аверкін, генеральний директор компанії ДП «Бест Альтернатива» виступить ТОП-спікером 6-ї Щорічної конференції «FoodMaster&PrivateLabel-2015.
Ініціатором та організатором події виступає В2В Медіа-Група TradeMasterGroup.
 
У рамках конференції Віталій Аверкін виступить із доповіддю на тему «ДОВГОТРИВАЛЕ ПАРТНЕРСТВО. Успіх у взаємовідносинах постачальника та торгової мережі залежить від розуміння та пошуку обома сторонами спільних інтересів та шляхів для досягнення мети».
Також, у рамках Події FoodMaster&PrivateLabel-2015 представники роздрібної торгівлі Євросоюзу поділяться своїм досвідом та практичними напрацюваннями з українськими колегами. Зокрема, Майстер-клас на тему «Ринок дискаунтерів сьогодні: досвід Європи та Угорщини. Асортиментна політика, аналіз змін. Формування унікального цінового кошика на прикладі Lidl» проведе Balogh David (Будапешт), експерт Європейської роздрібної мережі LIDL (понад 4500 філій по всьому світу). Пан Balogh – зовнішній аудитор LIDL, який має успішний досвід роботи на позиції комерційного директора Східного дивізіону мережі. Почавши кар'єру як директор одного з магазинів мережі Aldi, Balogh David більше 10 років пропрацював у торгівлі Європейського Союзу.
Знаннями на тему «Категорійний менеджмент та менеджмент Тотальної Рентабельності. Виробництво Private Label як їх невід'ємна частина» поділиться на майстер-класі Andreas TITZE (Німеччина), визнаний експерт у Європі з категорійного менеджменту, мерчандайзингу та маркетингу, партнер групи компаній UK & PARTNERS GROUP. В активі пана TITZE – понад 20 років успішної кар'єри у провідних роздрібних компаніях Європи: METRO AG International на позиції старшого директора (Senior Director) та директора з продуктів (CPO), Walmart Німеччина – на посаді директора з продуктів (CPO), у ряді інших .
Детальна інформація про те «Як сформувати комплексний та конкурентний портфель СТМ? Інновації в Private Label» прозвучить під час майстер-класу Ремі МЕДІНИ (Нідерланди), Міжнародного експерта у сфері розробки стратегії та інновацій для рітейлу, підготовки до міжнародних тендерів. Протягом 6 років пан Медіна брав участь у проведенні переговорів з метою укладання контрактів для членів AMS Sourcing BV (стратегічний закупівельний альянс, що включає TOP10 FMCG рітейлерів Європи) по всіх категоріях товарів. Крім цього експерт протягом 8 років очолював напрямок Private Label у SYSTEME U, одній з найбільших роздрібних мереж Франції (понад 800 гіпермаркетів та супермаркетів).
Крім виступу експертів на конференції FoodMaster&PrivateLabel-2015 заплановано:
практичні дискусії та обговорення у 2 паралельних залах: FoodMaster (розвиток та просування брендів виробника через роздрібні мережі) та PrivateLabel(розвиток контрактного виробництва);Визначення переможців двох Національних премій: Made-in-Ukraine-2015 (Премія виробників); Retail-in-Ukraine-2015 (Премія роздрібних мереж);Проведення столів переговорів - між мережами та постачальниками в окремому залі для переговорів. На них представників роздрібних мереж України, Грузії, Казахстану, Європи та понад 200 українських постачальників обговорять можливості співробітництва.У конференції взяли участь понад 250 представників компаній-постачальників товарів FMCG та торгового бізнесу.

 

 

Информация



Комментировать новости на сайте возможно только в течении 1.0 Transitional//EN дней со дня публикации.
air-club.net